Professioneel beheer van jouw residentieel en commercieel vastgoed
Op zoek naar een syndicus die …
- Duidelijk communiceert?
- Altijd eenvoudig bereikbaar is?
- Snel reageert op vragen en problemen?
- Onderhoudsbeheer proactief aanpakt?
- Rekening houdt met alle partijen?
- Transparant financieel rapporteert?
De oplossing voor particulieren en professionals
Een goed beheer van de gemeenschappelijke ruimtes, draagt bij tot tevreden mede-eigenaars en een hogere meerwaarde van het gebouw.
Administratief beheer
- Organiseren algemene vergadering
- Informatie verstrekken aan alle partijen
- Rapporteren van financiën, actiepunten…
- Boekhouding up-to-date houden
- Correspondentie opvolgen m.b.t. renovaties, klachten…
- Juridisch advies
- Bemiddelen bij geschillen
- Opvolgen verzekeringsdossiers
Technisch beheer
- Opstellen onderhoudsplan
- Opvragen offertes bij defecten of renovaties
- Coördineren van renovaties en herstellingen
- Uitvoeren van inspecties
- Adviseren over noodzakelijke reparaties
- Uitvoeren van kleine herstellingen
- Opvolgen technische problemen
- 24/7 permanentie bij dringende defecten
Financieel beheer
- Innen van bijdragen
- Betalen van facturen
- Boekhouding voeren
- Beheren reservefonds
- Bijhouden financiële administratie
- Opstellen begrotingen
- Opstellen jaarrekening
- Financiële rapportage
Duidelijke communicatie
Je ontvangt regelmatig updates om ervoor te zorgen dat je altijd op de hoogte blijft.
Eenvoudig bereikbaar
Je bent slechts één telefoontje of e-mail verwijderd van ons.
Transparante rapportage
De financiële verslaggeving wordt helder opgesteld om je een duidelijk beeld te geven.
Snelle reactietijd
24/7 staan we paraat om dringende zaken op te volgen.
Proactief onderhoud
Wij regelen inspecties en stellen een onderhoudsplan op.
Betrokken partnerschap
Als partner houden wij rekening met alle partijen.
Wat onze mede-eigenaars zeggen?
PJMP
Christel
Daniel
Willy
Johan
Google Reviews
4,6
Trots om te werken voor:
Vastgoedbeheer pakken wij serieus aan!
Onze jarenlange ervaring leert ons om in te zetten op duidelijke communicatie, gecombineerd met een snelle en correcte opvolging. Van het eerste plaatsbezoek tot elk contact, kan u vertrouwen op uitgebreide expertise en kwalitatieve ondersteuning.
Contacteer ons
Vul het aanvraagformulier in om je noden te bespreken tijdens een adviesgesprek.
Plaatsbezoek
We plannen samen een bezoek ter plaatse om de locatie te verkennen en de diverse taken in kaart te brengen.
Voorstel
Tijdens het bezoek ontvang je een voorstel met duidelijke taakomschrijving en heldere prijzen.
Opstart
Voorstel goedgekeurd? Een vast contactpersoon staat klaar om het beheer op te starten.
BOEK EEN VRIJBLIJVEND
Adviesgesprek
Ben je benieuwd hoe Syntres het verschil kan maken in je gebouw?
Vul ons formulier in en we maken graag tijd voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Contacteer Syntres
Heb je nog een vraag of specifieke verzoeken? Aarzel niet om ons te contacteren, wij staan klaar voor je.
Contacteer ons
- Antwerpsesteenweg 51/2, 2350 Vosselaar
- +32 14 49 06 13
- info@syntres.be
- BIV 515 098